Eerste Open Coffee Tilburg totale ramp

Open Coffee Tilburg

Eerste Open Coffee Tilburg met vlnr Maurice Beerthuyzen, Pieter Voogt en Sjef Kerkhofs.

Natuurlijk was de eerste Open Coffee Tilburg geen totale ramp. Integendeel. Maar ik krijg altijd de kriebels van artikelen met de kop ‘eerste … groot succes‘ of ‘succesvolle opening van …’.

Vanochtend was namelijk de eerste Open Coffee Tilburg (zie ook de aankondiging). Een fantastische manier om ongedwongen te netwerken en van gedachten te wisselen met internet-minded Brabanders. Van Brabant als broedplaats voor internettalent, tot Moergestel als Open Coffee stad, van “overtuig de manager van het nut van Web 2.0” tot “hoe groei ik als startup” en van Google Maps Mashups tot het studentenleven in Tilburg. Genoeg voer tot discussie en inspiratie.

Sjef Kerkhofs (Stepfree), Joost Gielen, Joost Farla en Gijs van Zon (Freshheads), Frank van den Eijnden (Uitinbrabant.nl), Poul van den Elshout (Studio Ode), Pieter Voogt (PauwR), Paul Veugen (Flyers Internet Communicatie) en Maurice Beerthuyzen (Interpolis) waren deze keer de beroepskoffiedrinkers van dienst.

Volgende week belooft het nog drukker te worden. Meer Bredanaars, een aantal ondernemers die deze keer helaas verhinderd waren en meer bewoners van het Villa Media pand. Inloop is vrij, heb je vragen, neem dan even contact met me op op info@polle.net of 06 15436437.

OpenCofee Tilburg, wekelijks (elke vrijdag) tussen 9:00h en 11:00h
Locatie: CoffeeCompany Tilburg, Heuvel 29

10 comments
  1. Leuk initiatief, ook een goede manier om Pieter eindelijk eens aan de koffie te krijgen! Succes verder! Polle (jawel, een zeldzame naamsgenoot!)

  2. @Polle haha, wat mooi; we zijn niet eens zo zeldzaam: we hebben nog een Tilburgse Polle Ooms en zelfs twee Polle Taminiau's. Zie dat je in Dublin zit nu? Geen Open Coffee dus?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You May Also Like

Polymedia gaming

We gaan allemaal gamen. Niet alleen omdat zo'n 75% van de jongeren regelmatig games speelt (Young Mentality), omdat in-game advertising geen drol kost en meer oplevert dan een hoop andere media en omdat iedereen zegt dat dat moet, maar vooral ook omdat we grote groepen consumenten kunnen meenemen in hele nieuwe, andere –al dan niet merkgerelateerde- werelden. Serious Games, het gebruik van games voor toepassingen biedt daarbij bijvoorbeeld aanknopingspunten binnen de gebieden van onderwijs, training, gezondheid en maatschappelijke projecten.

Kunnen we consumenten door games nu al écht meenemen in andere werelden? Mwah ... natuurlijk hebben we al een flink aantal succesverhalen van mega-populaire games en een occasionele Zuid-Koreaan die het leven laat na een 50-urige game-marathon, maar echt structureel contact maken met grote doelgroepen op een uitgebalanceerde wijze gebeurt nog te weinig.
Polymedia concepten, echter, waarin games niet alleen via internet, bord of PSP worden gespeeld, maar via een veelheid aan kanalen écht ingrijpen in het leven van deelnemers bieden veel meer mogelijkheden.